Facebook?

Nu har jag gått med i årets grej: Facebook.
Antagligen ett halvår försent, men man vill ju hänga med. Har hört att unga, moderna människor hänger på Facebook.

Men vad är grejen?

Man kan leta reda på kompisar och bjuda in dem till sin egen Facebook. Som en skolfotokatalog ungefär.
Sen kan man skicka meddelande till varann, men det verkar inte folk göra.
Man bara har sina kompisar där, och så fyller man på med en massa folk som man inte ens känner.
Sedan blir man inbjuden till en massa ninja-grejer mot samurajer och varulvar och jag vet inte vad.
Tacka vet jag flashback.info. där män fortfarande är män.

Jag vet inte vad jag ska med det till...

Någon?

Kommentarer
Postat av: pange

Jag har också Facebook, det är med stil. Man kan snooka helt otroligt mycket, man får nästan lite lunar-känsla! Härligt! Skönt! Kanon!

2007-08-31 @ 12:55:02
Postat av: Victor

Är ni inte för unga för flashback.info? Eller iaf lilleman.

2007-10-31 @ 19:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback