Street Poetry

Bob Dylan.

The Beatles.

Frank Sinatra.

Släng er i väggen! För här är ta mig fan ett livs levande stycke musik historia. Mims, ghetto rapparen från New York som i mina ögon är en större trubadur än Bob, fler till antalet än Beatles och med en smörigare röst än Frankie boy.

This is why I?m hot
This is why i'm hot
This is why
This is why (uh)
This is why I?m hot (uh)
This is why I?m hot
This is why I?m hot (whoo)
This is why
This is why
This is why I?m hot



Mångtydig text, jag vet. Är han varm? Är han het? Är han kåt? (most likely)

And they say that we lost it
So I?mma bring it back
I love the dirty dirty
Coz niggas show me love
The ladies start to bounce
As soon as I hit the club


Också jag, love the dirty dirty, och jag är säker på att jag inte är ensam om det.

Personligen var det den andre raden av ovanstående text som fångade mig, för helt ärligt. Hur många har inte velat kunna säga "So I'mma bring it back" och verkligen, verkligen mena det?

Mims...you complete me <3



(p.s om ni inte fattar grejen med ironi så är ni fan stukade i huvudet)


Peace Bitches, det här inlägget går ut till er som inte trodde att The Toft Brothers var gangstrar. Watt up?

Kommentarer
Postat av: pange

Ni kan få vara med i min G-klubb.
Har inte varm & het ganska snarlik betydelse?

2007-08-05 @ 21:32:42
Postat av: Tofts läsarinformation

varm som en sommardag men het som jessica alba, vi tar ditt förslag i övervägande och återkommer om en vecka. Egentligen måste du vara en Toft för att vi ska gå med i din klubb men eftersom Venus står horisontellt mot jupiter så är inget omöjligt / Tofts "Da hooka layers"

2007-08-05 @ 21:39:51
Postat av: nea

ahah din blogg är lätt min favorit

Postat av: Björn

Alltså Emil. Fan vad bra. Fortsätt skriva och klaga!

2007-08-09 @ 22:22:52
Postat av: Tofts läsarinformation

Jag hoppas bloggen tar fart, för det är lätt läsarinformationen som har kommenterat flitigast. Efter noggrant övervägande har jag och min bror (Tofts) beslutat oss för att tacka ja till panges inbjudan. Som tack får han skriva en gästkrönika när helst han behagar. Vi ska fortsätta klaga björn, Have no worries. Alla är välkomna att skicka en gästkrönika till [email protected] eller [email protected]. Vi lovar att publicera den om den har kvalitativa klagomål och ett och annat välskrivet, gärna satiriskt, sammhällskritiskt statement / Peace löv and understanding... Keep them shorties commin' our way - Toft Brothers

2007-08-09 @ 23:56:55
Postat av: pange

Kommer att leverera en text så hatisk att isbjörnarna fryser i bastun, ibland.

2007-08-10 @ 00:33:58
Postat av: Tofts Läsarinformation

Den kommer att bli publicerad om den är så hatisk som du påstår

2007-08-10 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback