If you wish, they will come

?·        Sånt badkar de har i Harry Potter som man kan lägga tankarna i

?·        Thailändsk glädjeflicka

?·        Ponny alternativt en säl

?·        Förmågan att kunna ta emot fax när jag vill, alternativt sms.

?·        Att gräset var grönare på min sida

?·        Tomtar på mitt loft

?·        Ett Loft

?·        Rätstavnings bokk

?·        En röd knapp

?·        En enkelbiljett till Ukraina som ska ges till Lars Leijonborg

?·        En populär blogg med fler än pange som kommenterar

?·        En flock med pilska unghästar

?·        En kamera som tar mentala bilder

?·        Dagis inkl. barn

?·        Ett fickpingis rack

?·        0.7 mm blyertsstift

?·        En skada som är ganska allvarlig, typ brutet ben men inget livshotande. Så att jag får sympati poäng hos
          kvinnofolket
?·        En dunk på ryggen av Ernst

?·        Ett automatvapen som skjuter kärlekspilar

?·        Trabant av senaste modellen

?·        Enn gittar

?·        Valfritt bär, kanske ett bär (bart) dator

?·        Toft brödrarnas profil på Sverige rikes 1 kronor

?·        Nya avsnitt av "McGaver" och "VIP"

?·        Att Tofts blogg blir CHUCK NORRIS APPROVED!

?·        Pengar

?·        Att alla som inte dansar inte nödvändigtvis måste vara våldtäktsmän

?·        En personlig pott tränare

?·        Man-boobies

?·        Fred på jorden eller en skateboard, dvs rullbräda

?·        En rak banan

?·        En dejt med James Bond

?·        Att fyra myror är fler än fem elefanter

?·        Något sockrigt kanske

?·        Att det blir vi som ger svaren och ni som ställer frågorna

?·        Att 20 kr sedlarna blir lika stora som 100 kr sedlarna

?·        Kunna skratta visor och sjunga skämt

?·        Att ni lämnar Britney ifred era slynor

?·        En mantel

?·        Att ligga i sked med Conan The Babarian, om så bara för en sekund

?·        Men det här är ju inte citron, det är lemon?

?·        Att Yksel Osmanowski tar en plats i landslaget

?·        Foppa tofflor

?·        Att talessättet "Har man sagt A får man säga O" Ändras till "Har man sagt A får man säga Ö" Så mycket mer 

          logiskt
?·        Dödstraff för millitanta feminister

?·        Anabola steroider, för Tofts snoppar samt pungar är på tok förstora

?·        Grön Tuborg, ver gang!

?·        En petmoj

?·        En flotte, för har du ingen flotte när syndafloden kommer så kommer ni att DÖ!

?·        AA batterier

?·        Ett murmel djur

?·        Att Liechtenstein, Luxembourg och Monaco slås ihop till ett land, Lichtenstenluxembourgmonaco republiken

?·        En snel hest

?·        Att Militärtotalitäristerna vinner nästa val, kom igen nu. Finns det något viktigare än att stoppa grov olag
          rymdforskning?






Ha en jävligt trevlig jul


Kommentarer
Postat av: pange

Själv har jag goda förhoppningar om att få en transexuell julskinka. Det skulle öka mina chanser att få jobb dramatiskt!

2007-12-19 @ 16:17:15
Postat av: victoria

Haha fin önskelista, av mig kan ni få 0,7 mm blyertstift.

Postat av: linnea

jag förstår inte :( vad är en petmoj?
förresten säger man "har du sagt a får du säga b". Var fick ni o:et ifrån? :D

2007-12-20 @ 16:36:09
Postat av: m

man säger väl "har man sagt A får man sägs B"? och "från A till O" typ

2007-12-21 @ 02:42:27
URL: http://taamilda.blogg.se
Postat av: Anonym

Har fått reda på i efterhand att brödrarna toft har själva i kommit på det här ordspråket från a till o under en helg med för mycket alkohol. Pange, din transexuella julskinka är nog det ända sättet för dig att få jobb, så jag hoppas vi hoppas att du får en. P.s en petmoj är en mojäng som man petar på, med andra ord en fjärkontroll d.s

2007-12-21 @ 05:02:25
Postat av: Kirstofer

Ja jädrar vad bra grejjer ni kan hitta på =].. God jul och gott tub'årg

2007-12-22 @ 17:07:37
Postat av: Gunny

jag vill också ha pengar

2007-12-26 @ 17:54:59
Postat av: fannzorella den sjuka

"alternativt en säl". Kan man fritt tolka det som Blubb då?

2007-12-26 @ 20:11:24
Postat av: linnea

när kommer syndafloden? jag vill också ha en flotte
om man har en säl, kan man rida på den då? istället för flotten?

2007-12-27 @ 00:46:39
URL: http://forssells.blogg.se
Postat av: fredde

jag är ju i thailand just nu, vill ni att jag ska ta hem varsin thailänsk glädjeflicka åt er? =)

2007-12-27 @ 11:28:37
URL: http://www.lunderquist.com
Postat av: pange

Hade jag varit i Thailand så skulle jag också spenderat min tid med att surfa på Toftbloggen!

2007-12-28 @ 00:32:50
Postat av: Anonym

Något sockrigt kanske
shiit inte får du sno Tony och Alis citat :O

2008-01-06 @ 23:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback