MENSAs förbannelse


Toft brother's sammanlagda IQ är 503, det är vår börda att bära.

Adolf Hitler, ett IQ på 32. Ledare i tyskland och har tredje rikets sexigaste alp fjälla Eva Braun.

Paris Hilton, IQ 4,5 (Ett päron i Finland har uppmätt ett IQ på 7)

George W Bush, IQ 47. Ledare för världens mäktigaste land.

Förstår ni var vi är på väg? Om 20 år ser ni oss utanför konsum sippandes på en salig blanding av T-röd "För god att kolsyra" blandat med Head and Shoulders. Världens smartaste man jobbar som dörrvakt. sug på den.

"Jag kunde inte bli någonting, varken elak eller god,
varken skurk eller hederlig, varken hjälte eller usling.
Nu lever jag här i mitt hål och inger mig själv den svaga och fåfänga trösten
att en klok man inte på allvar kan bli något utan att det bara är dårar som kan bli något"

Fjodor Dostojevskij



Peace, love and understanding, Kommentera gärna. Vi uppmuntrar intelligensbefriande kommentarer, hrm pange

Kommentarer
Postat av: pange

Så länge som mina kommentarer inte räknas som intelligensbefriADE, så är jag nöjd.

Sen ställer jag mig kraftig frågande till er uppgift om Bush iq. Det sägs att det krävs ett iq på 70+ för att kunna öppna en vanlig dörr. Alltså skulle Bush inte vara i närheten av den kunskapen.

Efter att ha sett den här filmsekvensen; http://youtube.com/watch?v=cSjaXqGrtyI så vill jag rikta kritik emot Er. Här ser man klart & tydligt att George W Bush är MYCKET nära att klara en dörröppning. Där måste hans iq vara avsevärt högre än 47. I själva verket skulle qvoten kunna ligga på över 60! Därmed skulle era uppgifter varit helt absurda. Jag föreslår att ni korrigerar dem så fort som möjligt.

2007-11-14 @ 01:18:25
Postat av: Tofts läsarinformation

Vi ber om ursäkt och självfallet har du rätt, omkring 60 i IQ på George kan stämma, men som sagt var det bara kvalificerade gissningar som i det här fallet kanske inte var så kvalificerade. Tack för att du lägger din dyrbara tid på att påpeka våra brister, Tofts förstår inte hur en så hårt arbetande man som ni, klarar av att ta er tid till att kommentera vår blogg. Hur var nästa veckas schema? Mån -18 timmars sömn samt 2 timmars skit besök?

Postat av: pange

Jag kan ana ironin i er beskrivning av mitt nuvarande yrkesliv, ni verkar mest tycka att jag är en belastning för samhället. Om så är fallet har era tankegångar inte längre räckvidd än era näsor. Föreställ er att det inte skulle finnas en enda arbetslös människa i Sverige. Vart skulle alla skattepengar ta vägen? Jo, riksdagen skulle använda dem till sina privata angelägenheter. Kanske hade Reinfeldt gått till en dyr barberare istället för sin nuvarande lösning? Är det isåfall bättre att låta pengarna gå till det än till min försörjning?

Nej, naturligtvis är det bättre att premiera min yrkeskår som håller uppe samhällets balans, än att ge pengarna till politikernas förgyllda skithuspapper!

De arbetslösa - samhällets grundstenar & stöttepelare!

2007-11-15 @ 01:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback