Heureka jag har det!

Tjejer dricker inte öl? What? Jag vet det är chockande men inte desto mindre sant, Tofts är ärlighetens förespråkare så vi skulle aldrig villfara er. Det finns inget vackrare än när en riktig man sveper en stor stark och det finns inget sexigare när en tjej smuttar på en tuborg, det senare är desto mindre sannolikt. Den här frågan har länge gäckat männskligheten men som i en uppenbarelse i en dröm kom vi på svaret. Jag ska beskriva denna stund då jag och min bror stod i guds skugga när vår musa talade till oss. 4.13 torsdag morgon. Vi vaknade båda med ett ryck och utbrast "Heureka vi har det" sedan dansade vi ringdans nakna. Nåväl tillbaka till upptäckten. När en riktigt man som våran fajja har svept en 2 flak så kan han med ett belåtet och något vingligt sätt gå till garageuppfarten och tömma blåsan, som förövrigt håller 13 liter urin och 24 g rent testestoron. Nu glider jag iväg från ämnet ytterligare en gång. Kvinnor är svaga, de kan inte stå upp och kissa och deras blåsa rymmer knappast 13 liter urin eller för den delen 24 g rent testosteron, så de måste springa till toaletten minst en sådär 10 gånger på en timme. Och har ni sett kön till toaletter på uteställen? Därför sveper de en 12a vodka som en kolgruve kärring från Ukraina och mår as kalas i 2 timmar. Det slår aldrig fel, så grabbar om ni ser en läcker kvinna på stan stå och svepa öl efter öl utan att gå på toaletten, då har ni stött på en hermafrodit.



I Mexico käkar alla tacos dygnet runt, det är lika självklart som att kungen inte kan stava till sitt namn. Det finns tacos med hårt skal och tacos med mjukt skal. Det finns tacos utan skal och det finns tacos gjort av pasta. Man kan köpa tacos som ser ut som en hamburgare men där borta kallar man dem en tacos med mjukt bröd och en biff i mitten. Spaghetti med köttfärsås kallas för Tacos gjort av italienskta taco snören med tacos fyllning på. Nog om det.


Förresten så hälsar mackans flickvän Victoria att det finns en pinne som gör att tjejer kan stå upp och kissa. Men var så säkra, var gång en kvinna står upp och kissar med hjälp av en kiss pinne så kommer Tofts brothers vara där och sparka ner dem i sin egen urin. Alla kvinnor, ni är hjältar i er egen avföring

Kommentarer
Postat av: nea

Min syster dricker öl, Axel!

Postat av: Joley

Jag dricker öl, pantskalle!

2007-10-10 @ 14:25:13
Postat av: lol

du är sjuk i huvudet

2007-10-10 @ 21:32:24
Postat av: Flawlez

du är bäst!

2007-10-11 @ 02:06:38
Postat av: Anonym

Hur är det möjligt att inte fatta att vi är 2 brödrar som skriver den här bloggen, så inget mer "DU är bäst" utan det är "VI" som är bäst. Hörsamka vår begäran och ni kommer bli rikligt belönade

2007-10-14 @ 14:10:29
URL: http://tofts.blogg.se
Postat av: m

så jävla sjuk(a?) att det finns inte :P

2007-11-05 @ 19:47:36
URL: http://taamilda.blogg.se
Postat av: mästerelsa

jag dricker öl, men jag kaskelottpissar en gång i halvtimmen

2007-12-23 @ 18:56:12
Postat av: Mehmed

Underbart!!

2008-01-23 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback