This is my pussyfriendly finger

Nu har det gått överstyr. Kvinnor pratar på tok för mycket, vad är det dom inte förstår?

Jag kan ju inte ha sex med hennes personlighet, kan inte stoppa min snopp i hennes gymnasie betyg och hur mycket jag än försöker så kan jag omöjligt stoppa min knytnäve i hennes barndomsdrömmar. Det är som jag alltid har sagt, kvinnor är bara bra till tre saker, Laga mat, städa och vaginor

Förut hade jag låtit alla mina fingernaglar växa ut så de blev långa och bra till att skopa upp kokain, men nu har jag klippt av en nagel och smort in den i vaselin, vilket gör den till mitt vagina vänliga finger.

Det här röv dåliga inlägget får avslutas med ett citat från Shakespeare. "Kvinnor är som rosor, de doftar gott men vissnar snabbt"


Kommentarer
Postat av: Anonym

You need a cuddle?

2008-07-15 @ 16:27:13
Postat av: looouisedanell

jag vill höra nått skruvat om holland. ^^

2008-08-13 @ 01:09:06
Postat av: .

knock knock who´s there? me, wondering why you´re not naked.

2009-01-26 @ 18:44:53
Postat av: Anonym

KVINNOFÖRNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDRANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-22 @ 01:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback